Sklep korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies można określić w przeglądarce. Zobacz politykę plików cookies. x

Obsługa klienta

Godziny pracy firmy

  • Pracujemy w dniach Poniedziałek - Piątek, 7:30 - 15:30 i w tym czasie jesteśmy do Państwa dyspozycji

Kontakt z firmą

  • Wszelkie pytania i wątpliwości prosimy kierować:
    • Numery telefonów: 58 629 24 69, 58 629 32 00 , 58 629 32 00
    • Numer faksowy: 58 629 24 10
    • Adres mailowy: sklep@mselektronik.pl

Nasz adres - dział handlowy

  • MS Elektronik Sp.z o.o.
  • ul.Jaworowa 4
  • 84-200 Kąpino

Zamówienia i dostawa

  • Zamówienia w sklepie internetowym składać można przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.
  • Zamówienia realizujemy w terminie od 24 godzin do 5 dni roboczych.
  • Jeżeli z przyczyn od nas niezależnych ten termin jest dłuższy, informujemy o tym klienta.
  • Zamówione w sklepie internetowym elementy są dostarczane pod wskazany adres przez firmę kurierską lub Pocztę Polską.
  • Koszt przesyłki pokrywa Kupujący i wynosi:
    • pobranie spedycją lub pocztą 18,40 PLN+VAT
    • przedpłata przelewem spedycją lub pocztą 15,40 PLN+VAT
  • W przypadku zamówień realizowanych cześciowo, koszty dosyłek ponosi MS Elektronik.
  • Na wszystkie zakupione w sklepie produkty wystawiamy fakturę VAT.

Reklamacje i zwroty

  • Wszelkie uwagi dotyczące jakości sprzedawanych przez nas produktów, sposobu obsługi i niezgodności między stanem faktycznym a fakturą, prosimy zgłaszać w formie pisemnej(listownie,faksem lub mailem).
  • Reklamacja musi zawierać przyczynę reklamacji oraz kopię dokumentu zakupu.Po zbadaniu jej i uznaniu zasadności możliwy jest zwrot pieniędzy lub wymiana towaru na pozbawiony od wad.
  • Zwrotów wadliwych i omyłkowo dostarczonych towarów, prosimy dokonywać za pomocą przesyłki bez pobrania i po wcześniejszym uzgodnieniu z naszym pracownikiem.
  • Za dostarczenie wadliwych produktów odpowiedzialność firmy MS Elektronik ogranicza się do wymiany towaru lub zwrotu zapłaconej za niego kwoty.
  • Reklamacje ilościowe i inne niezgodności z zamówieniem prosimy zgłaszać nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki.